Dan Bronwn – Stratený symbol - recenzia

Výnimočné dielo výnimočného spisovateľa. Šok. Asi takto by sa dalo v jednoduchosti zhrnúť to čo zažije čitateľ keď si prečíta jeho poslednú knihu.

Diskusia  (10)

Kniha je napísaná autorovým špecifickým štýlom, ktorý nenechá čitateľa vychladnúť a stále ho neochvejne drží v rýchlom deji. Počas čítania sa s vami autor podelí o množstvo zaujímavých faktov, myšlienok a ideí, ktoré vás jednoducho nenechajú chladným a nútia vás sa zamyslieť. Mne osobne všetky autorove diela týkajúce sa mystiky a zložitých prepojení dávajú pocit, že sú niečím viac ako len obyčajnou fantasticko-dobrodružnou knihou. Mám z nich pocit obohatenia ľudskej mysle o známe pravdy, ktoré nám umožňujú podobne ako hlavnej postave Róbertovi Langdonovi sa na svet pozerať s iného uhla a tak odhaliť veci ktoré boli do teraz pred našim zrakom skryté.

Kniha je plná zvratov a neočakávaných situácií. Tak ako pri iných jeho dielach, vždy keď si myslíte, že ste na to prišli rozumiete tomu a už viete ako sa to skončí niečo sa opäť stane. Je to akoby sa kniha skladala s množstva uzavretých príbehov, ktoré až v úplnom závere knihy všetky zapadnú a pospájajú do logického celku tak aby sa vám vyjasnilo a dosiahli ste osvietenie. Veď aj v samotnej knihe sa spomína "Vytvorí poriadok s chaosu.".

Záverom len podotknem že autor opäť nesklamal svojho čitateľa a priniesol úžasnú spleť mystiky, náboženstva a vedy ktorá spolu vytvára dokonalú jednotu. Snáď by som len upozornil že pri čítaní tejto knihy sa môžete riadne zapotiť rovnako ako hlavná postava Róbertas Langdona. Vrelo odporúčam si knihu prečítať určte nebudete sklamaný.

Jaroslav Mráz

Jaroslav Mráz

• Počet článkov:  25
  •  |

Od roku 2002 profesionálne pôsobím v IT. Počas svojej kariéry som sa stal odborníkom na interaktívne vzdelávanie, využívanie IT technológií vo firemných procesoch a špecializujem sa na efektivitu firemnej IT. V súčasnosti pôsobím ako Obchodný a Technický riaditeľ spoločnosti Allycom, s.r.o. a na pozícií Riaditeľa IT v rôznych medzinárodných spoločnostiach, kde v svojej špecializácii plne využívam nadobudnuté skúsenosti z lektorstva, vedenia ľudí a priamej praxe IT špecialistu. See some more: www.jaroslavmraz.sk & http://about.me/jaroslav_mraz Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéAnimeconInšpirácieVeda a TechnikaMoja tvorbaneviem kam zaradiť